Tuesday, February 16, 2010

Karnival WOW! Putrajaya

wekend ney ada nak g mana2 tak? kalu xde.. jom memeriahkan lagi Karnival WOW! Putrajaya, 20 and 21 February 2010 @Tapak Pasar Tani Putrajaya... mula2 mommy ingat karnival WAU putrajaya... siap la nak beli cap bagai... nak tgk wau bulan ke apo... silap paham aaa... heheheh....

karnival ney semperna nak mempromosi Putrajaya Event Calander sepanjang tahun ney... next month, 18-21march ada 2nd Hot Air Ballon Fiesta 2010... kalini xmo miss... last year miss sbb dlm pantang... this year... alya dh berlari... mommy xmo lepaskan peluang... nak naik hot air ballon... yahooo....
we all maybe pergi pagi2 kot... sbb kalu ptg sure ramai org.... so are you going too????

Karnival ini akan dipenuhi dengan pelbagai gerai jualan dan pameran seperti Big Boyz Toys, Hot Air Balloon, Auto Shows, Laman Seni, Car Boot Sale dan lain-lain lagi. Untuk golongan belia, Karnival ini menyediakan pertunjukan car drift, remote control, pertandingan futsal, walk & hunt, cycle hunt, dan wall climbing. Terdapat juga pertunjukan magic show, inflatable games dan pertandingan jigsaw puzzle untuk kanak-kanak.

Tarikan utama Karnival ini adalah persembahan khas Konsert “Wow! Putrajaya” yang akan menampilkan artis terkenal seperti M. Nasir, Jamal Abdillah, Misha Omar, Aizat, Ella, Qhaud AF dan Aisyah AF pada 20 Februari 2010 jam 8.30 malam di tapak Karnival.

Kepada sesiapa yang ras bosan dan boring dok rumah tak de apa-apa nak buat, eloklah keluar bawa keluarga atau pasangan masing-masing memeriahkan lagi karnival ni dan juga bagi kaki fotografi, memang best ni nak ambik gambar area ni..

No comments:

Banyak Lagi Citer Best Kat Sini

Related Posts with Thumbnails