Thursday, December 23, 2010

Entry Khas for peserta giveaway...


salam....
i x sempat nak update nama peserta semua...
insyaAllah weekend ni..


itujer utk update.... yg bwh semua perapuan dr hati..
*****************************************************
kerja baru bnyk memerlukan i ke hulu hilir... sampai umah pun dah lewat...
kt umah lak, ada kerja yg menunggu... abis kerja i dah penat dah... mmg xdan nak bukak lappy

skrg ni pun... i kt workshop lg... dah masuk 3 hari...
inilah kehidupan i skrg... penuh ngn workshop n meeting....
pastu makan... kena bambu... makan lagi... kena belasah..
kakaks sini semua dh nasihat... kena sabar... kerja ngn org gomen mmg mcmni...

i smlm... selepas kena belasah ngn org "MA***"....  i asked my boss... suruh beli recorder
xmo ada kejadian... cakap berapi... berterabur air liur... bila recap... xde siapa yg ngaku...
ends up... org buat recap n report ni kena belasah... mcm gunung Merapi.. hawa yg kuar dr mulut diaorg... xde salah pun kt mdule aku... cuma diaorg dh biasa ngn cara company skrg... xleh terima cara aku...


sib baik i dilahirkan dgn kelebihan muka tempe... walaupun muka dan merah mcm buah naga...
dlm hati dah melonjak2 nak melawan cakap... tp mata bos lg besar mcm naga... bg signal jgn melawan...
tp org MA*** ni mmg lahiriah mcmtu.... diaorg bijak n poyos...
aku lak... bijak n tempe... x masuk sgt... 
itupun smlm aku d bnyk melawan.... cara yg aku belajar dr Skali... sedikit sebanyak... buat diaorg menyampah ngn aku... my x-boss ckp... MA*** anti ngn company lama...
so aku kena tempias jugak... 

abis module aku... org gomen itu tanya... previously aku dr mana...
bila tau aku dr mana.... "Hmmm patutlah... "
hmmm kenapa???? sbb nila setitik.... sebaldi susu rosak... adeh...

okla.. later aku cerita kisah seminggu kt company baru ni... tata...

3 comments:

CiK Jue aka ibu FarisYah said...

kesiannye..sabar ye..sesungguhnye orang yang sabar itu dikasihi oleh ALLAH

Hezesuze said...

weols setia menanti story uols hehe

Pengobatan Terbaik Alami said...

Thank you very much for sharing this very useful information, I am very happy to have found the information I was looking for. Once again, thank you so much.
obat benjolan di pergelangan tangan herbal
cara alami mengobati neuritis optik
cara mengobati ruam popok pada bayi
cara mengempeskan leher yang bengkak
cara menghilangkan sakit kepala kliyengan
cara mengobati pitted keratolysis
cara menghilangkan rorombeheun

Banyak Lagi Citer Best Kat Sini

Related Posts with Thumbnails