Wednesday, July 28, 2010

kenapeler buat perangai mcmner....



ada x u ols mengalami masalah mcm i ney...

=
=

=

=

=


bila x dpt sesuatu... bila tak bg sesuatu...
adegan Mohabatien ney berlaku...


iyer... ini anak dara i... pengarang jatung i
buah hati mrbeng... muchuk2 jantungku...

lately ney... since dah setahun lebih ney...
kalu dier tgh syok buat sesuatu... let say tgh main ngn kawan2 baru... or tgh enjoy berlari...
then daddy say... "let's go back... dh lewat ney..."

dan2 daddy hulurkan tangan... dan2 jugak laa dier angkat kaki...
mlarikan diri...

bila dikejar... dgn rela hati... dier menBARINGkan diri ke lantai...
adui... malu den malu...



apa kes anak dara buat mcmney...
sama gak kalu dier rasa dier penat... 
demi xnak didukung...
dier akan menDUDUKan diri secara rela...
huuhuhuuh tabakan jela hati ney...



tgk ler....

mmg sengaja nak tgk mommy dier jd raksasa...



gayut ler... gayut kt kaki daddy tu...
ney penangan nak main lg la ney... xmo balik... x reti penat lgsg...




last2... dgn jayanyer... daddy mengangkat... ahhahaha terus cabut ke kereta...

bnyk lg pe'el anak dara i... malas jer nak upload... ehhehehe


8 comments:

Suliana said...

sama la ngan aqil, dah pandai buat perangai.. hehe..sabo je la mummy:-)

e.l.i.s.s.m.i.e said...

anak dara aku pulak, kalo mengguling mcm ni maknanya nak suh dukung, dia letih nak berjalan.

[-suziey-] said...

eh sama cam aQeel la..kadang tu malu jek:D

Me_Lina said...

su: ha.. mmg sabar jela.. xmo marah2... kena psiko ngn dier.. tp x jalan jugak.. hahaha

elissmie: mula2 dulu ingat dier penat.. tp sebenarnyer pe'el bru dier.. cara dier memberontak.. heheh

Suziey: ha tula.. kekadang malu.. org tgk tu yg x tahan tu... adeh...

mamalieyna said...

uuik..boleh tahan gk si anak dara ninye peel eh..huhu..malu2 pun anak kan..huhu..apa nk dikata, kalau marah2 lg malu..arif belum smpai thap ni lg..huhu..tp kebanyakan anak2 akn begitulah rasanya! tanda protes! ^_^

Me_Lina said...

lieyna: ha tula... nak marah pun.. bukan dier faham... buat sakit hati jer... heheheh... biasanyer daddy dier mmg dukung paksa la.. sepanjang jalan mmg boleh dgr suara dier... eheheheh...

JuE-aNNa FaUZiE said...

salam..tulah baru yang kecik macam zara ..ya besar macam farisyah pun ade perangai jugak..farisyah pun pernah buat oerangai macam si zara ni...

::Mamalyna:: said...

tengok lantai pun dah tau kat mane nie... alya, nak tolong lap lantai ke?hehe

Banyak Lagi Citer Best Kat Sini

Related Posts with Thumbnails