Wednesday, July 28, 2010

uwaaaa... rasa mcm nak picit2 jer hempedu ney,,,,



waduh... marah sama org lain...
xkan nak picit hempedu sendiri lak...

buka2 email jer... nmpk email dr big boss...
abis mengelegak cecair hempedu den....
stressnyer....

lama lg lak gaji aku ney...
ish... abis plan weekend ney...

mrbeng... boleh buat loan dulu tak...? bole la yang... bole la...

patut la boss den soh SOHO...
uwaaa anginnyer...




smlm depa pasang mesin ney...
selama ney... berbulan2 body dier dok tertenggek kt dinding tu...

tp bila dpt email BIG BOSS aku tu....
alamatnyer lama lg ler aku nak rasmikan...

dlm diam2 aku mcm nak g je kt mesin tu... nak tendang2 jer...
tp kang kaki sndri yg sakit....

bengang punya pasal.... patutnyer tendang jer pintu bilik dier....
so izan, ummi, kak arnei... nak tlg den tak...   


keje mau siap cepat... project xleh delay... xleh ronggeng2...
kang xleh collect payment... bla bla bla...
uwaaa... berasap.. berasap....

skrg ney... aku kena power lak kt PROJECT ACCOUNT....
project costing ler.... tgk la nanti... keberkesanannyer...
soh org project amik tau pasal costing la kununnyer...

kalu x berubah jugak nasib company... SIAP!!!!!



***************


hmmm by the way... project2 yg SUBSIDIARY aku handle...
xde kena mengena ngn PROJECT tuttttt yg org gomen dok ngata tu ek...
diulang sekali lg... xde kena mengena...
fullstop!



No comments:

Banyak Lagi Citer Best Kat Sini

Related Posts with Thumbnails