Sunday, January 17, 2010

Bersiaran di IMC - uuuweeeeekss......

tgh nak makan... boss call.. kata ada mtg kt IMC... ya ampun... ilang selera makan aku....  kuew tiaw goreng yg sepatutnyer sedap tu...aku telan dh mcm makan peria dah... pahit.... arrrgg... kalu lah boleh amik gmbr muka aku skrg... boleh tgk mcmner berkulat... kelat..ketat... semua ada... sampaikan dlm keta bos aku x bercakap... lantak aaaa..... pandang luar tgkp lg best....

kena jd macai lg... join mtg yg ntah apa ntah... costing??? eloooo.... apa kes ney... aku bukan budak sales... acc ke apa... panggil la org yg patut soh join... kang salah ayat kang.... tak ke haru.... adui stress naik kepala...lain la kalu nak kickoff mtg ke apa... boleh la terima... mana budak yg sepatutnyer attend ney... adui... benci makin meluap2... setiap muka yg aku tgk.... mcm muka apa ntah.... adui buangan la perangai ney ena... sampai bila nak benci ngn diaorg ney.... SAMPAI AKU DPT KEJE LAIN.....!!!

adui bila nak dpt keja lain ney... huhuhuhuh

ney dah kol 3.15pm...x start juga mtg... kol bape nk start ney... adui.... aku ada 1000 alasan kenapa aku benci ngn sesetengah org kt company ney...

bila la brg den nk sampai ney... ada hobi baru... leh lupakan opis seketika...AMIN...

No comments:

Banyak Lagi Citer Best Kat Sini

Related Posts with Thumbnails