Monday, January 3, 2011

ayark.... boss bikin panas sajer....


esok ada presentation... dan seriously as new staff... nama aku asyik ler org x ingat... bila client htr emel... nama aku jugak xde... last2... esok boss nak g training... tglkan aku ngn 4 presentation... uwaaaa kejam.... buat PMO lg senang la dr buat CM... bikin malam aku x lena... tdo kol 1am... bgun kol 5am... weekend lak dok ngadap lappy sepanjang ari.... tp xpe.... berkat gaji yang i dpt tu....


ni sementara tgu puan tuan BA, SA dok siapkan input diaorg... bek la i curi2 buat entry.... adeh laaa puan tuan semua... sila la cepat yer... i nak g subang ptg ni.... i nak kena amik lappy baru i... dah jd pekasam since last week... x g amik2.... lappy lama dah selamat i bg kak nor... x-opismate i.... siap ngn beg balkin i... uwawawa... rete kesayangan tu... tp nak buat mcmner... maybe silap aku jugak... beg lappy asal ilang... SAPO AAA YANG AMIK EK????....


so arini... i guna lappy adik i... siap guna beg dicota laki i.... sepasang lak ngn beg bos PMO i... adeh...
kang ujung bulan... harus ler beli beg baru... x comel bwk beg yg penuh ngn ciri kelakian... okla... nak concentrate buat keje... kang ada x tdo malam kang... uwaaaaaa....!



2 comments:

::Kak Sambal:: said...

good luck... super bz skang, hehe

maszmadi said...

hm, selamat wat presentation yerk..

Banyak Lagi Citer Best Kat Sini

Related Posts with Thumbnails